10 Şub 2009

CanCan'a

{ Benimle ilgili tespitler yapman ve bunların ne kadar doğru olduğunu fark etmem beni çok şaşırtıyor.

{ İçinde bir sürü şey yaşaman ve bunları çoğu kez sonradan öğrenmek içimi acıtıyor.

{ "Anne hadi bana sorular sor" diye yatakta sohbeti uzatmaya çalışman beni çok neşelendiriyor.

{ Sinirlenince hemen gözlerinin dolması, "of bana benziyor" dememe neden oluyor.

{ Uyurken dişlerini gıcırdatman "off bu huyu da bana benziyor" dedirtiyor.

{ Hayal gücün ve yaratıcılığın bana gurur veriyor.

{ Çevrene karşı merakın ve bende hiç olmayan dikkatliliğin hoşuma gidiyor.

{ "Rock müzik seviyorum ben!" dedikten sonra elinde gitar, öne eğilip, arkaya yatman içime neşe dolduruyor.

{ Şarkıları daha ilk notasından tanıman "yok yok bana benzememiş" dedirtiyor.

{ Gecenin bir yarısı ışıktan rahatsız olup, uyku sersemi bir halde "anne ışığı kapatır mısın?" demendeki kibarlık seni içime sokma isteği uyandırıyor.

{ Benimle alışverişe çıktığında bütün renkli ve parlak taşlara bakıp, "bunlar çok güzel değil mi?" deyişin beni gülümsetiyor.

{ Kedili bir şey gördüğünde bana hemen göstermen ve "anne buna bayıldın değil mi?" demen sana sarılma isteği uyandırıyor.

{ Sevdiğin insanlarla konuşurken, elini omuzlarına atışın ve kedi gibi sokuluşun içimi eritiyor.



Foto1: Arda Karakaya
Foto2: dragracing.com

Sana söylediğim gibi: Seni "sen" olduğun için seviyorum.


İyi ki varsın!


1 yorum:

Aslısın dedi ki...

Can bunları okudu.
-Neler hissetin Can?
-Bana şiir yazmışsın ama biraz garip bir şiir olmuş.
-Bu şiir değil senin için hissettiklerimi yazdım.
-Ne hissettirdi bunları sana okumak?
-Beni anladığını hissetim.
-Bu ne hissettiriyor peki sana?
-Of anne amma soru sordun! Söyledim ya ne hissettiğimi!!!
-Ben ne hissettiğini anlamaya çalışıyorum, sen olan birşeyi söylüyorsun.
-Beni anlaman beni mutlu etti.
-Bunları youm kısmına yazabilir miyim?
-Tamam
-Tamam dediğimi de yaz ama!