21 Şub 2009

Son Zamanlarda En Sevdiklerim

Bu zamana kadar blogumu pek günlük gibi kullanmıyordum.
Yaşadıklarımı ve yaşadıklarımdan çıkardıklarımı buraya yazmaya çalışıyordum.

Artık yeni bir formata geçiyorum. İçimden ne gelirse; sonrası için kendime hatırlatmalar yapayım, "vay be o zamanlar böyle miydim?" gibi şeyler hissedeyim diye aklıma ne gelirse yazacağım.

Biraz önce aklıma son dönemde en fazla dinlediğim ve durmadan dinlemekten bıkmadığım parçaları yazmak geldi.

1. The Zephyr Song - Red Hot Chili Peppers

2. Gone With The Sin - HIM

3. Sensiz Olmaz - Müslüm Gürses

4. Harvester of Sorrow - Metallica

5. On My Shoulders - The Do

6. When a Blind Man Cries - Deep Purple

7. Elephant Gun- Beirut

8. Seni Kimler Aldı- Sezen Aksu

9. In a Manner of Speaking - Nouvelle Vague

10. Yarım Kalanlara Rağmen - Zeynep Sağdaş

11. You Know I'm No Good - Amy Whinehouse

12. N'olur N'olur N'olur - Yasemin Mori

13. Goodnight Moon - Shivaree

14. Goodbye My Lover - James Blunt

15. Alright Tonight - James Blunt

16. Californication - Red Hot Chili Peppers

17. Creep - Radiohead

18. The Drugs Don't Work - Radiohead

19. I'm Begging - Madcon Tshawe

20. Dirty Work - Steely Dan

21. I Hate My Life - Theory of A Dead Man

22. Hallowed be Thy Name - Iron Maiden


Foto:picture-book.com



1 yorum:

Aslısın dedi ki...

HIM bana yazılsa bu kadar olurdu valla :)
Alice Cooper da Can'a yazmış
"No more Mr. Nice Guy"ı, ailecek ihya olduk.

Harvester Of Sorrow var, dahası var mı?
Iron'dan ekledim, unutmuşum.