5 Mar 2009

Adsız'a...

Sevgili Adsız,

Tam seni düşünüyordum ki yorumunu gördüm. Bu yazı sana...

Bugün zor bir gündü. Ama bugüne kadar kaç zor günü atlattığını ve hala ayakta kaldığını düşün. Ne düşünüyorsun?

Son zamanlarda içine dolan ve seni tamamıyla dolduran enerjiyi oraya kim koydu?

Bugün kendini kötü hissetmene neden olan insan, kendisiyle yaşamak zorunda, ne yazık ona!

Seni ondan farklı kılan şeyler ne?

Bu özelliklerinle neler yapabilirsin?

Ne zaman başlayacaksın?

Resim:Ümit Atalay - umoart.deviantart.com

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

adsız ı merak ettim şimdi :D

Aslısın dedi ki...

:)Adsız, sesin çıksın, yorum yap, adını söyle bişey yap. Aaaaa :))

Hayal Meyal'i merakta bırakma, iki elim yakanda.

Adsız dedi ki...

Sağol Aslıcım.Biraz zamana ihtiyacım var. Beni düşünmen ve benim için yazman çok güzel, mutlu oldum.

Hayal meyal kim? Ben şimdilik adsız kalsam olmaz mı?

Adsız dedi ki...

hayal meyal kim? dan diye bir soru olmuş, yanlış lütfen anlaşılmayaaa