21 Mar 2009

Fotooooraff Mimi'si

Sevgili Lucifer beni mimlemişş.
Fotoğraf der demez aklıma iki tanesi geldi. Ben de hemen koyuverdim!

Bu kumsal beni benden alıyor. Hayatta en sevdiğim şey burada yürümek, beynimi boşaltmak. Ayağıma yumuşacık kumlar ve küçük dalgalar değdikçe sanki üzerimdeki bütün stres de uçup gidiyor. En büyük hayalim; bunu her sabah yaşayabileceğim bir hayat kurmak.

Böyle bir bakış var mı? Hayatında ilk defa gördüğü bir kıza bu şekilde bakabilen bir oğlum var. "Ulen bana bir kere şöyle bakmadın be" diyerek, iğrenç kayınvalide rolüne şimdiden kendimi hazırlıyorum.

Mim bende kalmasın, ben de Nes Tal'i mimliyorummm...

4 yorum:

HaYaL MeYaL dedi ki...

cidden çok tatlıymış yaa :))

LuCiFerR dedi ki...

Mim'e Karsılık Verdiğiniz için Teşekkür ederim efeniim :) Çook Şeker Çok Güze Bakıslı Bi Oğlun Varmıs Yiiirrim Onu ben :))

NesTal dedi ki...

Harika fotoğraflar. Bugün hava da güneşli tatil özlemim acayip artıyor gitgide. :( Oğlunuz da çok tatlıymış Allah bağışlasın.

Mime gelince, ben bu mimi cevaplamıştım. Hikayelerimin arasında yani tekrar uğramanızı tavsiye ediyorum. :)

Mim tıkanmasın bari başka mimlenecek kaldı mı ki??

Sevgiler...

Aslı'dır dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar,
Pekii o zaman ben de ne zamandır bloguna yüz vermeyen Taşkın'ı mimliyorum.