28 Oca 2010

Üç Kız Ofiste


Farklı dünyalar, farklı algılar ama temelde, özde birlik.
Çevresel faktörleri nispeten aynı ama yer yer farklı olsa da belki de hayatın aynı engelli koşusunda aynı engelin önüne gelmişler:

Üzerinden mi atlasam?
Yanından mı dolansam?
Ne kazanacağım bu engelden?

Gibi sorular kafalarda, kalabalık plazada iki çift laf edecek yer yokluğunda bir odaya sığınmışlar.

İçmekte olduları lemon grass çayının güzelliğine inanamayıp, konuşmuşlar da konuşmuşlar.

Son zamanlarda içlerinde nelerin olduğundan, idare eden olmakla idare eden olamamaktan, hayatı yaşamaktan, yaşamanın ne olduğundan.

Var olma sebeplerine kadar gelmişler ama orada durup, öğlen bir şeyler yapalım diyerek ayrılmışlar.

Kendi kübiklerinde, kendi bilgisayarlarıyla, görünmez antenleriyle onları birbirine bağlayan...


Foto: orientspiration.com

12 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Pek guzel pek plaza pek "kurumsal dunyanin eksilten aynalarinda cogaltan dostluklarimiz" kivaminda bir yazicik olmus..

Aslısın dedi ki...

Canım Eliza'm sen beni anladın, biliyorum.

Stil Direktoru dedi ki...

Eee hani bu 3 kafadarı da görsek ama :)

Aslısın dedi ki...

Edacığım, ben de aynı şeyi düşündüm, dur bakayım ekip üyeleri hem fikir kalırsa koyarım bir fotoğraf :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Plaza kadınları hususunda çok fena ön yargılarım var (fantaziler değil! kurma hemen kafanda)... onları anımsattın..

Sevmiyorum kurumsal kimliğin ardına saklanmış, havalı ama "bomboş" insanları...

Lemon grass çayı da ne ola ki?

Aslısın dedi ki...

Öküz, ne diyeyim ki içim kan ağlasa da onlardan biriyim. İnşallah bir gün hayallerim gerçek olur :)
Lemon grass çayı resimdeki gibi uzakdoğu menşeili bir çaymış, hafif limon tadı var ve çok güzel, suda demleyip içiveriyorsun. Bana da kızlardan biri verdi, o vesileyle tanıdım.
Not: Sana yorum yazmak istiyorum.
Güneş gözlüğü ile ilişkim seninkine çok benzer. İki tane oldu bugüne kadar toplamda taktığım gün sayısı 10'u geçmez. Başkalarının gözünü görmemek beni de acayip huzursuz ediyor. Çekip alasım geliyor bazen konuşurken.

Unknown dedi ki...

Dostlar plazada görsün Aslı'cım:))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

:)Ohhhh.. üzerine alınırsın diye tırsmıştım:))

Yaz lütfen... pek kıymetli onlar.. öküz'le ilgili bulduğun her boş textarea'ya, yahut acil çemkirmek istediğinde emaile falan yaz..

Ehehe.. benim blogda yazdığımız üzere, deli deliyi çekiyor... başka türlü nerede/nasıl bulacaksın güneş gözlüğü takmayan kadını:)

Yeme içme kültürü sıfır Öküz'ün.... Bir earl grey çayı, bir de irlanda kreması(kahve için) var.. o kadar...

Şeklen o plaza kadınlarına benzesen de, içini onlardan farklı tut aman.... zihnimdeki imajına hiç yakışmayacak bir şey o.

Aslısın dedi ki...

Kitap Kurduyum Ben: Dostlar şöyle rahat bir yerde görsün, olmadı semt pazarında görsün :)

Aslısın dedi ki...

Yok alınmadım öküzüm, şeklen bile benzeyemedim 13 senedir hala hor görülürüm plaza ortamlarında.

Tamam e-mail'ine yazarım :)

Ben normal çay ve kahveciyim ama bu çay o an iyi geldi. Sürekli içmem zaten onu :)

En Sevdiğim Şey dedi ki...

faceten çalıntı bir eylemle "like" yapıyorum:)))

Aslısın dedi ki...

esra :))) sağol :)