28 Mar 2010

Köpecik

"su an cıyla yerde yatan tek kolu kopmus köpcigim"

Yazan kişi, aynı anda şarap ve Efes Dark içtiği için bazı kelimeler güme gitmiş. Ama mesaj beni mahfetti.

Köpeklerin gözlerinde, hem hüzün hem tevekkül görürüm. Mutlu da olsa acı içinde de olsa; o gözlerdeki anlam, hep durur.

İçim sızladı. Tam annemi düşünürken, onu da buna benzer bir durumda gibi hissetmiştim. İçim paralanmıştı.

Ağlamak istiyorum hıçkıra hıçkıra hatta böğüre böğüre.
Başka da hiç bir şey diyemiyorum.


Benim de yaşlardan gözlerim çift görüyor, şu an.

Gözyaşı ve içki, iki ayrı insanda aynı etkiyi yapmış oldu.

Off herkes için her şey iyi olsun diye bütün kalbimle dilesem, çiçek-böcek-sevgi geyiği diye beni yerer misiniz?
Yerin isterseniz, umrumda değil!

Tek istediğim bu işte: Herkes iyi ve mutlu olsun!

Sadece mutluluktan gözyaşı dökelim biraz da...



Müzik: Sezen Aksu - Farkındayım

Foto: farm3.static.flickr.com

9 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ayyyy içim parçalandı :/ ben köpekleri çok severim. Geçmiş olsun :/

Aslısın dedi ki...

Sağol Büşra.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Küpeğimin bakışları... unutmak ne mümkün.. sırf küpekler de değil; hangi hayvanın bakışları anlamlı değil ki?

Sen çok hassassın Aslı.. dimdik dur diyen yok elbet; ama olması gerektiğinden de fazla yıpratmamaya çalış lütfen bünyeni.. Hazır, bardağımızın içinde hala yeterince su varken.. oraya odaklan..

Merakta bırakma; gelişmeler olur ve elbette üşenmezsen paylaş lütfen...

ruhumun pusulası dedi ki...

Galiba bu canların çaresizliği içimizi bu kadar üzen... Ve evet dileğine katılıyorum, herkes iyi olsun... Olsa ne olur? Dünyanın sonu mu olur? Ama işte herşey zıttından varoluyor maalesef...

Aslısın dedi ki...

ruhumun pusulası: olmaz işte ama dediğin gibi hayat böyle.

Nurdan'dan dedi ki...

umarım ki bu dileği dilediğinde dilek kapın açık olmuş olsun,o güzel yüreğine sağlık

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

nerdeymiş bu köpek nasıl yardım edebiliriz

En Sevdiğim Şey dedi ki...

aslıcım bir gün..çok canımın yandığı birgün demiştim ki "keşke herkesin dilekleri gerçek olsa en azından bir kereye mahsus"...
sanki süper birşey olurmuş gibi geldi bana...arkadaşım dedi ki; " faciayı düşünebiliyormusun esra ya senin istediğin şeyi herkes diliyorsa,,ya da görmeye bile tahammül edemeyeceğin kişiler seninle ilgili şeyler diliyorsa"...
düşündün de evet ya...hastalıklı bir durum oulr...savaşlar filan çıkabilir hatta...

ya senin köpüşşşş küçük emrak gibi bakıyo,, saf,, yirim ben onu....

Aslısın dedi ki...

merope: köpek yok arkadaşım, bir benzetme sadece.

beyazın istilası: köpecikler hep böyle bakmaz mı ama.
ya o dilek olayında sakatlık doğma ihtimali çok gerçekten. En iyisi dileksiz ama herkes iyi olsun :))