27 Nis 2010

Bir Nevi Çekirdek Aile

Her Cuma ve Cumartesi Kaktüs’te toplanıp, her defasında başka başka insanlarla başlayıp, biten, sabaha kadar devam eden güzel gecelerden çook uzak kalmıştık.

Dün gece Kaktüs’e gidemedik ama evde de o ambiyansı yarattık bence. Teyze, koca, kuzen, gelin; bir nevi çekirdek aile. Özlemişim; herkesin aynı telden veya arada ayrı tellerden çaldığı uzadıkça tadı güzelleşen saatleri.

Aile içinde herkesin bir rolü, diğerleri tarafından kabul edilen, zaman zaman dalgaya vurulan huyları, davranışları vardır. Kimse kimseye kızmaz, darılmaz. Aksine birlikte gülerler birbirlerine ve kendilerine. O anlarda hissettiğim ortak geçmiş, yaşanmışlık duygusu bana neşe veriyor. İçim ısınıyor, duyguların fotoğrafını da çekebilsek keşke, dedirtiyor.

Hepimiz aradan geçen zamanda değişiyoruz ama sık sık bir araya gelemesek de bıraktığımız yerden devam edebiliyoruz. Benim hayatta en değer verdiğim şey sanırım bu.
Aranıza sonradan girdim ama hiç öyle hissetmedim, hissettirmediniz.

İyi ki doğmuşsun Yaso’cuğum!

Not: Emel’im kıskanma, seni de çok seviyorum!


Görsel için tık!

8 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ne güzel olmuş, ben de özledim öyle aile saadetlerini :/

Puzzle. dedi ki...

Ne güzel bir duygu ifadesi,insan özlemle iç çekiyor.İnsanın sevdikleri ile birlikte olması,anı yaşaması.bunlar çok degerli şeyler.Bu hissi yaşatan gönlüne bir kez daha sevgiler olsun.

zehir hafiye dedi ki...

e ben yine hislendim yaa... :)
senin ve blogun yuzunden hisli bir emel cikti ortaya, oysa oysa... ben istiyorum ki odunsu bir insan olayim, herseyi geyige vurayim, üzmeyim, üzülmeyim. :)

sen aramiza sonradan girdin ama, sanki aslında, ailenin baska ülkede yasayan bir uyesiymissin, birden yurda donmussun, aileye intikal etmissin, donusun ailede ve dış temsilciliklerde coskuyla kutlanmis gibi bir hissiyatimiz var. en azindan benim için... o yuzden ben "oğlan tarafı" degil, "kız tarafı"yım işte... mecburen yani, napiim, dogustan ailedensin sen bi şekil...

öpüyorum hisli hisli.

Meral Erdoğan dedi ki...

cook eski gunlerde biz de kaktus'te toplanidik. vahit minik bardaklari masamiza yollamadan da kalkmazdik. nasil guzel gunlerdi... sayende yeniden hatirladim asli'cigim...

yaso'ya mutlu yillar :)

Aslısın dedi ki...

hayal meyal: darısı başına o zaman :)

puzzle: teşekkür ederim, gerçekten de paha biçilmez anlar bunlar.

zehir hafiye: evet benim kuzenimsin sen :)

meral erdoğan: yollukları almadan kaktüs'ten çıkılmaz :)) ne tesadüf, ne güzel tesadüf.
Ben de şunu hatırladım sayende; vahit'ciğim bana çok seviyorum diye istemeden yeşi zeytin yollardı, çikolata gelmiş gibi sevinirdim:)

Meral Erdoğan dedi ki...

di mi yaa.. vardir oyle incelikleri:) ne guzel bir insandir vahit...

Aslısın dedi ki...

evet işte :) özlemişim yahu, ben bir kaktüs yapayım bari.

zehir hafiye dedi ki...

ben bir tek sizinle gidince egleniyorum kaktüs'e anladim ki... baska denemelerim de oldu, ı-ıh! olmuyor.

gidelim gidelim gidelim!! ne zaman?