18 Nis 2010

İçin Garii!


Gece çıktığımda sırf eğlenebilmek ve sarhoşlara ayak uydurabilmek için içki içerim. Bugüne kadar içip de tadını beğendiğim içki olmadı. Hep idare ettim, eh dedim ayak uydurdum.

Ama bu gece bana bir şeyler oldu. Hem üç haftadır sigarayı bırakmış olmanın mağduriyeti hem de diyete girmiş olmanın verdiği iştahla, Binboa Satsuma'ya "evet" dedim. Aman ne iyi etmişim. O nasıl hafif, güzel, serinletici, güzelleştirici bir içkiymiş öyle!

Kafam da bir güzel oldu sormayın. Evde sebepsiz içki içmenin verdiği mutluluğu yaşıyorum şu anda.

Yoksa gün içi sevdiğim zamanlarım içine akşamcı olup, votka içtiğim zamanları da mı ekleyeceğim? Aman eklerim ne var, mutlu olduktan sonra alkolik de oluveririm, lafı mı olur?


Not: Öküzüm, sana inat yazmadım bu yazıyı. Vallahi denk geldi.

13 yorum:

ruhumun pusulası dedi ki...

Bana kalırsa mutlu olunca alkolik olmazsın aslıcım... Ohhh! İyi etmişsin afiyet olsun. Bu arada bu markanın portakal rengi vardı bu satsuma yeni çıkmış herhalde denemekte fayda var.

Aslısın dedi ki...

Sağol arkadaşım.
Çalışmadığım yerden sordun valla, gerçekten anlamıyorum bu içki mevzularından ama bu satsuma canmış can:)

penelope dedi ki...

kırmızı şarap ablasııııı..dosttur her vakit..yoksa votka da arkadaşımızdır severiz..

ama alkolün sadece uğuşturan etkisini değil kısa süreliğine unutturan etkisini de değil kafanın güzel olduğu o an dışarıya bakıp "aslında mutluyum ben beeaa "dedirten tarafını seviyorum ben..özendirici olmasın tabi çoluk çocuk var.ama onlar da çizgi film falan izlesinler ,ne yapayım yani..
bi de asllısın ya da suretisin bilmem ama güzel bilog :) merhaba ..öküzland gibi oldu tabi ,öyle görüntü vermesin diye uzun bi süre sadece okudum yazmadım ama yani nasıl denir kafam iyi biraz ,yazasım geldi..

Turist dedi ki...

canım da çekti, mandalinli mi o limonlu mu?

Aslısın dedi ki...

penelope: ben de içimde saklı kalan insan sevgisini çıkartmasını seviyorum, seninkilerin yanında. Sağolasın, kafan iyi ki iyiymiş. Bundan sonra böyle oku beni sen :))

Turist: olmamış portakallı. ben tonik ve buzla içtim.

3yedi75: Adı geçen ya da geçmeyen şahıs ve kurumlarla hiç bir alakam yoktur stop :)

En Sevdiğim Şey dedi ki...

Aslıcım Satsuma votka+ limon+ tonik+ 1 ya da 2 esmer şeker kombinasyonunu dene, vazgeçemezsin...
ayrıca binboanın tüm meyve serisi süperdir:)))
hem kimse sana Bailey's içirmedi mi şimdiye kadar, yok artık!!! peki votka likör?
sen gel bize takıl kuzumm...:)))

Aslısın dedi ki...

beyazın istilası :)) evet şekeri unutmumuşm, onu da koymuştum ama şekerisizini daha çok sevdim sonradan (bir kadehle yetinmediğim ortaya çıktı)

Ya ben Bailey's içtim de onu da sevmiyordum. Yani içinden geliveren alkolün tadını sevmiyordum. Bak votka likör içmedim ama onu deneyeceğim. Ben size takılayım, tamtakım olalım, içelim, coşalım değil mi :))

i am not your freud dedi ki...

beyaz şarap & meyveli maden suyu

dünyanın en güzel içkisi :)

bu binboa satsumayı da merak ettim yurda döndüğümde denicem

Aslısın dedi ki...

I am not your freud: Mutlaka denemelisin.
Şarapta tercihim rose :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Oyy Aslıcım benden de bir tavsiye gelsin sana, Meyve şarapları harika oluyor, özellikle Vişne, Karadut veya Böğürtlen denemelisin ;)

Ben de şu Binboa Satsuma'yı yazayım kenara :)))

Aslısın dedi ki...

Pek umutlu değilim ama deneyeyim Sokak kedisi. Yaz bir kenara, bak seveceksin kanımca.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

içmeyin yahu... bakın görün öküz'ün halini.. içmeden bu hale geldim; içsem ne olurdum kim bilir....

satsumalısı, vanilyalısı... yok anam.. hiç biri mümkünse..

çay içelim.. kahve gurmesi olalım...

6 ay valla... demedi deme aslı:(

Aslısın dedi ki...

öküzüm ya o konu fena ama ben en fazla uyumaya gidiyorum içeri içtikten sonra :))yola falan çıkmıyorum valla bak :)