14 Nis 2010

Tersimden Kalktım Dikaaayytt!!!


Rüyamda, gerçek hayatta da çok sık rastladığım bir olayın kopyasını gördüm. Bu tip rüyalara kızıyorum. Yaşadığım şey heyecansız hatta normalde de canımı sıkan bir durumsa; "ne demeye bir de rüyamda buna mesai harcayıp, çift dikiş yaşıyorum" diye.

Haa, sarkastik beynim bunu sümüklü böceklere gidip; öğrenemediklerinden ders al, diye gösteriyorsa: "Pes" diyorum ona da!

Rüyanın içeriği aşk hayatında sürekli aynı tekrarları yaşayan bir arkadaşımın aşk hayatını yeniden dinlemek oldu. Gerçekten sıkıcıydı.
Durmadan aynı hataları tekrar eden insanlara karşı bir süre sonra çok sabırsız oluyorum. Aynı insanlarla, aynı sorunları kaç kere yaşamak gerekiyor, öğrenmek için?

Ahkam kesiyorum gibi anlamayın ama gerçekten ben de zamanında hata tekrarına gittim. Ama en azından gidip, milletin beynini şey etmedim afedersiniz. İkinciden sonra artık anlatma ona, buna. Ne halt yiyorsan ye, kendinle konuş, yaz, iç dökmenin bir yolunu bul.

Aa bak sabah sabah attırma tepemi, söyletme kötüyü! (açtırma kutuyu da olabilir, kızgınım gelme üzerime!)


Foto kaynağı için tık!

9 yorum:

ruhumun pusulası dedi ki...

:)))) Alemsin Aslı ya, çok güldürdün beni sabah sabah, şeker tadındasın valla. Neyse umarım günün güzel geçer... Sevgiler...

seciloc dedi ki...

kendi adıma yaşım ilerledikçe daha sabırsız bir insan oldum ben ya da daha tahammülsüz de denebilir, malesef insanların yaptıkları hataları dinlemekten yoruldum, çok yakın dostum değilse pek dayanamıyorum ve direk konuyu değiştiriyorum ya da ortamdan kaçıyorum :)))

En Sevdiğim Şey dedi ki...

öncelikle fotoya bayıldım..aklıma cem karacanın şarkısı geldi; ben feleğin şu çarkına çomak sokarım:)))
sonra bu sabah işe gelirken arkadaşımla yağmurda piyasaya çıkan sümüklü böcekler muhabbeti yapmıştık, üstüne de bu yazı iyi geldi..
ve daha sonra; sana katılıyorum..eskiden bend eöyleydim hatayı kendimde değilde karşıdakinde gördüğümden her ilişkide aynı hikayeleri yazıyordum sil baştan...ama artık öğrendim ders almayı daha korunaklı yaşamayı..ama şunu biliyorum ki bu öğrenilmesi zor birşey:((
sana kolaylıklar aslıcım, ne yapcan işte rüyana bile girmiş:))
bu arada bend edün gece rüyamda kızıldenize düşmüştüm yüzmeye çalışıyordum:PPP

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Aha, Aslı delirmiş yine:)

Öküz'ün trafikteki haline benzetiyorum şu psyco ataklarını.. Sakin.. sabır.. relax.... dinle bak, dereden akan suyun sesini duyacaksın.. kuşlar da vikvikliyor.. ya hışırdayan yaprakların sesine ne demeli? esen meltemin yüzüne vuruşu mesela.. bunlar da mı rahatlatmıyor seni?? eyvah eyvah....

Çok mesai harcıyorsun gereksiz insanlarla gibime geliyor.. Usturupluca araya mesafe / görünmez duvar koymayı bilmek lazım hayatta... aksi yorar bünyeyi; bilirim..

Beyaz dedi ki...

hahah :) bende de var bir tane öyle arkadaş ne yapmalı bilemedim :)

Aslısın dedi ki...

ruhumun pusulası: okuyunca ben de güldüm kendime :))

seciloc: ben de gençken böyle değildim ama artık tahammül sıfıra yakın hale geldi gerçekten.

beyazın istilası: foto süper değil mi :)) şarkı tam da odur ya. Bak sen ne güzel macera falan rüyası, bana düşene bak ya :))

öküz: çok güldüm ya aslı delirmiş yine lafına. gerçekten de öyle ara ataklar oluyor. bus eferkini kolay atlattım, gün pek neşeli geçti :))

beyaz: "sus be biraz" demeli bence :)) bir de diyebilsem :))

malumafatrus dedi ki...

ne yazık ki "sus be biraz" denilemiyor bir türlü. Ben ki patavatsız sayılırım, yine de son noktaya kadar susuyor, dinliyor veya dinliyormuş gibi yapıyorum. İnsanlar dinlenmekten ziyade, anlatmayı önemsediklerinden de gerçekten dinlemek istediğimizi pek sorgulamıyorlar galiba.

bad-ı saba dedi ki...

ahahah ilahi Aslı güldürdün gene:)

Aslısın dedi ki...

malumatfarus: herkes o kadar kendisinde ve bencil ki, bencillik deyince de mangalda kül bırakmazlar konuşmaya kalksan.

bad-ı saba:eh ne mutlu bana :)))