23 Tem 2010

Kediye Cevap


Sokağımın Kedisi ebelemiş, sobelemiş beni. Adı "ev kedisi" olsaydı mimlerdi ama "sokak kedisi" olmasından mütevellit beni de oyuna çağırmış.

Ben de oyuna çağrısını unuttuğumu fark ettim biraz önce ve hemen harekete geçtim.

"Çık dışarıya oynayalım" çağrılarını ancak büyükler cevapsız bırakır; artık içlerinin de gözlerinin de feri kaçtığı için...

Hangi işleri yarım bırakırsın? Yarım bıraktığın iş var mı?
Yarım bıraktığım işler; içinden çıkamadıklarımdır. Yoksa elime aldığım işi bitirmeden huzur bulamam. Şu anda yarım bıraktığım bir işim var ve tatil dönüşü ne yapıp edeceğim, bir bilene soracağım ve onu da tamamlayacağım. Sözüm söz!

Yakın zamanda kaybettiğin biri oldu mu?
Yakın zamanda kaybettiğim biri yok çok şükür ama kazandığım çok fazla insan var. Mutluyum bundan. Kaybetmek de hayatın içinde, bunu aklımdan çıkarmıyorum.

En ağır bulduğun, sana dokunan yemek hangisi?
En ağır bulduğum yemek; kokulu etlerdir ve asla yiyemem.

Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?
Herkesin yeri ve bıraktığı iz farklıdır. Özellikle unutamadığım biri yok ama hiç unuttuğum da olmadı.

Çocukken sevdiğin çizgi filmler?
Heidi ve Tom&Jerry.

Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?
2008 yılında, herkesten gizli saklı kayıt oldum. Sadece iki kişi biliyordu ve biz aramızda eğleniyorduk; yorumlarla, yazılarla. Okuduğum bloglar vesile oldu diyebilirim.

Çok paran olsa ne yapardın?
Bozdurur bozdurur harcardım. Hem sevdiklerimle hem de ihtiyacı olanlarla paylaşırdım.

Görsel: C is for Cat - Irisz Agocs

2 yorum:

Sokak Kedisi dedi ki...

Canım ancak şimdi farkettim, kusura bakma lütfen, tatildi yazdı derken kopmuşum birazcık :)

Teşekkür ediyorum kırmadığın için,

Sevgiler

Aslısın dedi ki...

Ben de seni seviyorum :)