26 Eyl 2010

Yeter de artar!


Kahve fincanını, fal için ters çevirmişsin; çabuk soğusun diye.
Üzerine koyacak metal eşyan yoksa yanında, su bardağındaki buzla kardeş olmuş limonu koyarsın fincanın tepesine. Bir de fotoğrafını çekersin bu manzaranın.
Bence çok mantıklı, sence de mantıklıysa yeter de artar bile!

O da ne öyle? diye bakanlar, işe yaramaz diye bok atanlar olursa, Sana ne?
Sen bildiğini oku, zararın olmadığı sürece kimseye.
Sonra atarsın ağzına o limonu, kahveyle limon ishale de iyi gelir.
Ama ben ishal değilim diye üzülme, sevin bence.

Hayat ne güzel akıyor; sevinince,
Dünyayı olduğu gibi görmeni engelliyor, burnunun ucundaki sivilce.
Sen değişiyorsun, her şey değişiyor,
Sorunun dünyada değil, burnunun ucunda olduğunu bilince.

Görsel: Özge Özdoğan

14 yorum:

Onur Diribaş dedi ki...

Ahahaha Aslı'cığım süpersin sen! :) Aklıma şu travmatik şarkıyı getirttin resmen.

Hayat sevince güzel
Sevince tatlı güzel
Bir kuşu kelebegi
Bir taşı sevin yeter

Aslısın dedi ki...

Ben de travmatik bir kişiliğim, iyi gittik şarkı, ben, yazı, kahve üzeri limon :))
Sefam olsun Onur'cuğum :)

AidaSalem dedi ki...

Falda ne çıktığını da anlatsaydın keşke :) Merak ettim!

Aslısın dedi ki...

hahaha :) falı kapatan arkadaşıma soracağım, ne çıktığını aida salem :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Hay Allahım sen çok yaşa emi :))))

Akşam şekeri gibi oldun bu dinmek bilmeyecek pazar yorgunluğu üstüne veee evet sivilce bütün mesele :)

Aslısın dedi ki...

Sokağımın kedisi, sivilceyi patlattım, kırmızı izi oldu, naapsam :))

lifetrainee dedi ki...

gerçekten süper, fikre bayıldım :)

Aslısın dedi ki...

lifetrainee, gel de buralara bi' kahve içelim:)

Sibel dedi ki...

gönüleeeerrr sultanı, nınınımmm
baştacıııı sevgiiiii
hayaaaaattt sevilinceeeee
seviiiiinceee güzeeeeellll...

Serdar dedi ki...

Yuuuuh sana...süper yazmışsın.....limondan ne üretmişsin....

A-H dedi ki...

Bir yazida dibe vuruyorsun digerinde tepeye cikiyorsun Asli nedir bu inis cikislar boyle :)
Sasirip kaliyoruz bakalim bu sefer ne cikacak Aslidan diye :)

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazı bu yahu :))

dunyada bir balık dedi ki...

Çok egzotik bir buluş tabii :D

Aslısın dedi ki...

Sibelciğim, hah öyle işte, devam devam...

Tulipy'im canım, limondan kolonya, krem, yazı, ne gelirse artık.

A-H, aslında hala dipteydim, sesimin iyi gelmesine sevindim :)

Syrakusa, sağolasın,

dünyada bir balık, egzotik di mi :)) bulana helal olsun.