9 Kas 2010

Hop dedik!

Tahammülsüzlükten, adam öldürmek üzereyim!

Saygısız insanların şu anda yanı başımda, yerin altına göçmelerini, orada nefes alamazken, beni düşünmelerini istiyorum.
"Afedersin Aslı Ablam, valla amacım saygısızlık değildi" derlerken, "hadi oradan yalaka!" diye üzerlerine toprak atmak istiyorum. Kartopunun arasına taş sıkıştırıp, kafalarını delmek istiyorum. Hatta külah yaptığım kağıdın ucuna iğne koyup, boruyla iğneli ucu, oralarına buralarına üflemek istiyorum. Karşılarına dikilip, elimi belime koyup, ağzımı doldura doldura küfür etmek istiyorum.

Sevmiyorum yahu, şu tipleri: Kaygan zeminde yürürken, oradan oraya kıvırtanları, yoğurdu üfleyerek yiyelim diye kendi osuruklarından ürkenleri, beş dakika içinde söyledikleri sözden dönenleri, seni salak yerine koyup, fikrini alıyor gibi yapıp, fikir dayatanları.

Had bildirme derdiyle yüklüyüm. Bilmeyenin, ağzını burnunu dağıtmak, 23 Nisan'da had bildirmekten sorumlu devlet bakanı olmak istiyorum.

Küçükken bana çok acı veren kimselerin ölmesini isterdim. Gerçekten dua ederdim, bunun için. Toplamda, iki kişiler ama olsun her gece dua ederdim ölsünler, diye. Öldürebildim mi? Biri hala yaşıyor. Allah uzun ömür versin de demiyorum, aradan geçen 26 yıla rağmen.
Sonradan bir sürü rezilliğe imza attı zaten, ben dediğimde ölseydi, adı çıkmayacaktı salağın. Konuya komşuya rezil oldu, kimse yüzüne bakmıyormuş, artık. Kendi etti, kendi buldu. Ben öl dediysem vardır bir bildiğim, gerizekalı!

İşte böyle, yani çocukluktan kalma bu yenemediğim pehlivanın gırtlağını kesmeye yeltenme gibi bir kusurum var benim de. Bu kadarı kadı kızında da olur demeli ve geçmeli.
Yoksa nerede kalır, seni kusurlarınla seviyorum sözleri?

Görsel: Ahmet Coka

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslı? Titreyerek de olsa çekine çekine yaklaşıp iyimisin diye sorup HAAAYIRRRR !!!HRRRR!!!! yanıtını alıp topuklasam mı ?
:)
Tamam sakin. Geçecek geçecek. Diazem getirin demiycem çünkü öfke mutlaka açığa çıkamsı gereken bir duygu. Ama balta da vermemek lazım eline yoksa önce baltayı verene dalar :)

Ali Sunarlar dedi ki...

Şimdi nasılsın umarım bu köklü kızgınlığın,sinirin bir nebze de olsa dinmiştir..

Adsız dedi ki...

kim üzdü seni yolarım hepsini
Tüm trafiğimi üstlerine sürerim,bulutlar onlara yağar , kar yağdığında üstüme, onların ayakları kayar geçtikleri yolları buz yaparım... Sen söyle yeter yedi tepemle tepelerine inerim.

İstanbul

Sibel dedi ki...

ne güzel sinirlenmişsin sen öyle :))
gözümün önünde nasıl canlandın biliyor musun? Elinde sigara, bacak bacak üstüne atmış, üstte kalan bacağını sinirle ileri geri sallıyorsun. yapıyor musun hala öyle? Eminim yaparsın canım böcüğüm benim. kızgınlık da ayrı bir yakışıyor sana canım!

Aslısın dedi ki...

Syrakusa, sana dalmam merak etme :) İyileştim, geçti.

@snrlr, şimdi iyiyim, korkmayın benden:)

İstanbul, birden çok varlar, okuyacağım canlarına :) Sen de yap o yapacaklarını ama e mi?

Sibelim böceğim, sigara hariç aynen öyleydim, bacak üst üste ve yukarıdaki önüme gelene bin tekme şarkısı söyledi :)

Neyse geçti, sigarasız da geçiyormuş, onu da görüyorum böyle zamanlarda. Bacaklarım yetiyor bana :)

Betül dedi ki...

Allahım allahım ne güzel-sanki deniz kenarında suda taş kaydırıyormuşum gibi hissettim- saydırmışsın.

Ya ben bu yaşta daha geçenlerde senin gibi dua ettim. Ama embesiller biraz ipuçlarını görseler yol yakınken geri dönerler:))

Aslısın dedi ki...

betül, öldüm sana ya, gerçekten ettin mi? :)) deli!

CEPAYNASI dedi ki...

bugün ben de biri için tam da böyle hissetmiştim...
geçti şimdi:)
senin de sinirin geçer,hatta geçmiştir umarım:))

Aslısın dedi ki...

geçti cep aynası kısmen :)

Kaan dedi ki...

Sinirin olması gereken dışavurumu, ASLI bu olmalı işte, eşref saatlerde sadece ama:)

Aslısın dedi ki...

sürekli çekilmez değil mi Kaan? :)

Betül dedi ki...

Kızım ben gerçekten deliyim di mii?

Ve korkarım kendimden beddualarım üç vakte kadar gerçekleşir çünküüüü:) kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm