21 May 2012

Bir Alex değilim tabii

Domestik hayata uygun değilim. Bunu kesin not edeyim bir kenara ama bu demek değildir ki; kariyer kadını olmak, tam bana göre. 
Ben tembelim diye senelerdir söylerim, öyle olduğumdan emin oldum ve çok mutluyum. Her akşam yemek yapma sorunsalı, biraz yıpratıyor beni. Elimden gelse ne yemek yaparım ne de yerim. Belki de yemek yapmak bana göre değil. 

Neyse bunlar önemli değil, şikayet ediyor da değilim. Sadece kendimle ilgili bir saptamamı paylaştım. İşgünü denilen şey de, her şey gibi göreceliymiş. Benim için artık işgünü, herkesin evde olduğu günler. Dolayısıyla yıllardır içimi karartan Pazar akşamları, en sevdiğim zamanlar oldu. Hem de bu kadar kısa bir sürede. Ne güzel. 

Ben yalnızlığı çok seviyorum. Evdekilerle olmak da güzel elbette ama kendimle kaldığım anları kutlama havasında geçiriyorum. Dengeli yalnızlık, evet olayım budur. 

Rüyalarımda hala çalıştığımı görüp, sıkıntı içinde uyanıyorum. Sanırım bünyenin temizlenmesi vakit alacak. Sürekli tutulan boynum, sırtım tedavi oldu. Kendime ne yapıyormuşum öyle diye kızıyorum. Kronik hastalığım dediğim tutulmalar, mucizevi şekilde sona erdi. Mucizenin sebebi de belli. Neyse Allah başka dert vermesin, diyelim. 

Ne havadan şikayetçiyim, ne sudan. Yağmur evdeyken çok güzel hatta inanmayacaksınız ama kar yağınca nasıl olacak acaba diye, onu bile merakla bekliyorum. Çok zevkli olacağından eminim zira asker gibi kılıç kuşanıp, sabahın köründe evden çıkma zorunluluğu olmadıktan sonra kar pencereden ancak güzel olabilir. 

 Gün içinde aklıma bir sürü şey geliyor ama yazmaya başladığımda hep bunları yazıyorum, farkındayım. Sanırım bir süre daha devam edecek çünkü insanın hayali gerçekleştiğinde galiba bir süre başka bir şey düşünemez oluyor. 

Kitap okurken bile seçici olmaya çalışmıyorum artık. Nasılsa vaktim var, birileri sürekli bahsettiği halde; uzak durduğum Açlık Oyunları'nı sanırım okuyacağım. İşte durum bu. Siz ne alemdesiniz?

29 yorum:

Onlyvili dedi ki...

ufff .. biz ne yapalim sana imrenip duruyoruz..

Leylak Dalı dedi ki...

Hihihi, beni anlatmışsın galiba:))
Emin ol 7 yıldır böyleyim ve her geçen yıl daha keyifli hale geliyor. Şakır şakır yağmur indiren bir sabaha uyandığımda "Yaşasın kalkıp okula gitmeyecem, yağmurdan iyice aklı uçmuş bebelere üstelik bir de ekonomi anlatmayacam" diye sevindirik oluyorum:)) En sevdiğim akşam benim de Pazar akşamları (üstelik kocam da emekli ve evde başka kimse yok buna rağmen:)
Bir süre sonra yemek yapmaktan (ama keyfin istediğinde) zevk almaya bile başlayabilirsin.
Tadını çıkar, zaman senin:)) Destekçinim...
İmza: Hiiç domestik olmayan bir ev kuşu

Seyhan Günay Kaya dedi ki...

Ballı yalnızlık, kaymaklı bol vakit. Kocaman bir tebessüm oturttu yüzüme yazın. Eşim olmadığında ve oğlan uyuduğunda salonda zafer dansı yapıp (sessiz bi şekilde) yalnızlığımı kutlayanlardanım :) tadını çıkar herşeyin serbest olması bir süre sonra sıkıcı olmaya başlıyor benden söylemesi :))

Azze dedi ki...

Hmm, şimdi başlasam sanırım 8 sene sonra işi bırakabilir birikime sahip olabilirim.

Çok fena özendim sana be kadın! Dengeli yalnızlık, bana da lazım :/ Sürekli birileriyle konuşmak zorunda kalmak çok yorucu bir şey...

Tadını çıkar, ekmek bana bana ye, damağında şıplasın yeni hayatının leziz tatları :)

Aslısın dedi ki...

vilim, siz imrenmeyin diye yazmayayım diyorum ama olmuyor. Geçer herhalde, dur sabır:)

biko evet ya, güven huzur ohh. tutulmalara hep derler ya, gerçekten stres başka bir şey değil

leylak dalı gel ağzını öpücem:) ne güzel konuşmuşsun yaa. allahım umarım bir daha hiç çalışmak zorunda kalmamm:)


seyhan, evet işte ben de o yalnızlığa dans ederim. Dediğin gibi olmasın diye hep eski acı dolu günleri düşünüp, bu bir hediye sana diyorum, kendi kendime.

azzem canım, seviyorum seni. 8 yılcık geçiverir, sen birikimi aksatma sakınn:)

Pilli Petro dedi ki...

kariyerine tüküreyim evimin kadını olucam modundayım şekerim :)halim harap yani

Aslısın dedi ki...

hahhaa pilli yola geliyorrr:) sen son bir kaç gündür mahvettin ama kendini, azıcık dinlendir kalıbını ya.

Sokak Kedisi dedi ki...

Sabah kahvelerine de başladın mı tamamdır Aslımm :P

Fal olayına girme ama sakın, erken daha :) Bünyen iyice alışsın, sonrası kendinden geliyor dermişim :)))

CEPAYNASI dedi ki...

nasıl mutlu oldum senin adına Aslı...
aylardır anlattığın duygularla yaşıyorum:)
sevgiler.....

vişnap dedi ki...

Krakerim asli görevin yemek pişirmek .Bak bunu hiç ihmal etmemelisin.Yoksa kulağına uzaktan geln söylenmeler kulak dibinde biter vallahi benden söylemesi:)) Öperim seni ve yalnızlığını her ikiniz de şahanesiniz.MUCKKK.İmza: müebbet ev kadını.dını nıı dınn dınn

Aslısın dedi ki...

Sokagimin kedisi sabaha kahve ile basliyorum ama bireysel:) fala da bayilirim haaa:))

Cep aynasi, cok tesekkur ederim. Bu aylar kalici olsun o halde:)

Krakerim evet kesin soylenmeler yakina gelir, tamam itiraz etmiicem tamaam:))

Cemre dedi ki...

Bir Pazartesi sabahı şu yazdıklarını okumak ve senin yerinde olmak için can atmak!! hasta halimde işe gelmekten, bugün ne pişiricem derdinden, husursuz Pazar gecesi uykularından usanmış bir kadın olarak " Ahhh keşke" diyorum bu sabah sana...bir gün belki bende diye başlıyor cümlelerim..benim yerimede evde mıyıklasana bugün :))

Aslısın dedi ki...

Sana soz cemre miyiklicam senin yerine de. Dilerim istyorsan eger senin de hayalin gercek olsun ama once gecmis olsun arkadasim. Umarim cabuk iyilesirsin.

Bero dedi ki...

Bütün yazılarını okuyorum ama yorum yazmamadım ne zamandır. Mutlu olmak cok güzel, iyi ki kurtuldun o carktan. Cok sukur

Aslısın dedi ki...

Bero, sagol canimm:)

mehbup dedi ki...

Seni böyle mutlu görmek çok güzel:)

Aslısın dedi ki...

Canim arkadasim, hep mutlu olalim, tutan mi vaar:)

Mr.E dedi ki...

Her ne kadar başlıkta "bir alex değilim tabii" demiş olsan da tam bir alex gibi "10 numara" olmuş bütün yaşam düzenin sanırım :)

Aslısın dedi ki...

Gercekten de oyle degil mi Mr.E :))

Mr.E dedi ki...

Valla gözüken o :) Sana da mis gibi tadını çıkartmak kalıyor :)

Aslısın dedi ki...

Evet evett, sagol Mr. E:))

Feride Nizamettin dedi ki...

benim kisa vadeli hayalim, tabii eger kabul ederse patronuma yeni senede maas zammi yerine carsamba ogleden sonra izin teklfifinde bulunmak..

didem dedi ki...

Evde olmanin tadini cikar. Bolca oku, keyif yap, ayagini uzat, arkadaslarinla bulus...

Adsız dedi ki...

Çikolatanın damağa ilk yapıştığı anı yaşıyorsun şimdilerde. :))

Aslısın dedi ki...

psikopati rüya gibi olur umarım olur

didem, evet işte tam bunları yapıyorum arkadaşım

syrakusa'um, ve yanında bir yudum sert kahve. ohh:)

Pilli Petro dedi ki...

bitmiyo anacım ah bi bitse gece yarılarına kadar ayakta stres içinde mahvoldum kendime gelmem sürer biraz diğer işler de bitmiyo çünkü :( koca bulun la bana :(((

Aslısın dedi ki...

öyle yoğunsun ki koca bulsam tanışacak vaktin olmaz. Az çalış da kendin bul bir koca yavrucuum:)

mRNA dedi ki...

Sen bunu çoktan hak ettin korku zincirlerini kırarak. Yola devam arkadaşım.

Aslısın dedi ki...

Mrna ve bu surecte sen bana hep destek oldun, kalbimden tesekkur ediyorum sana.