3 Ara 2012

Keşmekeş-ke

Bir kağıda, her şeyi baştan yazıp yeniden yaşama seçeneği olsa keşke. Keşkeler olmasın hayatınızda diyenler, siz ne diyorsunuz böyle durumlarda? Hiç mi çaresiz kalmıyor, her şeyi silip yeniden oynamak istemiyorsunuz? Hiç mi acımıyor canınız, kendi hatalarınızdan?

Yanlışlarından pek güzel dersler alıyor insan, evet ama bu arada yıkılan duvarlar, kırılan camlara ne oluyor? Onları geri istemek için çok geçse; nasıl hayıflanmadan durabilirim? Nasıl öfkelenmem kendime ve olanlara?

Ya ders alırken harcadığın, en kıymet verdiğin, kaybetmeyi aslında hiç göze alamadığınsa? O zaman nasıl yaşandı, bitti, geçti, diyebilirsin ki? Diyemem, diyene de inanmam. Samimi olması imkansız, bana göre.

Kıymetini bilseydin vaktinde. Çocukluk yapmadan, rüzgara kapılmadan, dosdoğru yürüseydin, o zaman.
Keşke.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

keşke denemek zor belki de imkansız insan kusurlu bir varlık keşkeler hep yanıbaşında..
Küçük Mutluluklar Dükkanı

A-H dedi ki...

keske demek anlamsiz gelir bana, yasananlar sonucu simdiki biz degilmiyiz? yapilan yanlislar, yasananlar olmasa simdiki ben farkli bir ben olurdum diye dusunuyorum, simdiki benden memnunum, keske demiyorum o yuzden iyi ki yasamisim diyorum ;)

Unknown dedi ki...

Keşke hiç keşke demesek:)

Sokak Kedisi dedi ki...

Keşke :(

Pilli Petro dedi ki...

keşkeler hiç bitmiyor ki şu hayatta.ama ben o keşkeleri silip atmayı ardıma da bakmamayı öğrendim galiba. ya da ben öyle sanıyorum.

geriye dönüp baktığımda hep iyi ki yapmışım diyorum ama :)

Onlyvili dedi ki...

Kşkelerin olmamasi icin heerseyi yapmak lazim .. sonradan acaba sunu yapsaydim? demek daha agır

gevher şehnaz dedi ki...

bu soruyu benimde kendime sorduğum çok olmuştur.yaşanan sıkıntılardan çıkarılacak karlar mı yoksa gönlümüzün derinliklerinde kalan kederler mi? sanırım bazen karlar bazen kederler ağır basıyor.

Onur Diribaş dedi ki...

Can Dündar'dan tam da bu konuyla alakalı eski bir "Keşke" yazısı...

http://www.candundar.com.tr/_v3/#!/KÖŞE_YAZILARI/2004/Keşke/#Did=2870

Aslısın dedi ki...

bugün hala biraz keşkeyim ama biraz da umutlu gibiyim:)

vişnap dedi ki...

Şu geçtiğimiz aylarda her günüm yaşanan olumsuzluklarım yüzünden hep keşkeler ile geçti.Olup bittikten sonra ah keşke keşke diye tüm keşkelerimdenden nefret eder oldum.