5 Ara 2013

Yani


Senelerce her gün açıp içimi boşalttığım bloga girip iki satır yazacak oluyorum, bir kalp çarpıntısı baş gösteriyor. Gözden ırak olan gönülden de ırak oluyormuş, anladım.

En son ne zaman yazdığımı hatırlamıyorum ama tek bildiğim hayat akıp geçti ve bu sefer gerçekten de günlerimi istediğim gibi geçirip kendimi özgür hissettiğim bu hayatı çok sevdim.

Ben hep mi bu hayatı istedim, sonradan mı böyle oldum, bilemiyorum. Hayata dair planlar yap da hayat sana nanik yapsın özlü sözüne katılmakla beraber, tamamen plansızlık insanı nereye götürür diye de bir durup düşünmekten zarar gelmez.

Aslında sen plan yap da olursa olur, olmazsa B planından devam edersin filan mı demek istiyor o söz?
Yani o zaman bir de B planı mı yapmak gerekiyor? E hani akışta olacaktık? 

Bakmayın sorduğuma, ben cevapları kendimce biliyorum. Size iyilik olsun diye sordum, azıcık düşünün de beyniniz paslanmasın. Hem küstah hem de çirkinim sanırım.

Havalar soğudu ve evden ancak vinçle çıkarılacak kıvama geldim. Seviyorum evde olmayı. Burası benim inim ve ben de kışın gerçek bir ayıyım. Uyuma kısmı hariç inimde sessiz sessiz takılıyorum. Arada iş için evden uzak kaldığım her gün, tek hayalim evin sıcağına kavuşmak oluyor. 

Sığınacak bir yerinin olması, gerçekten şükretmek için yeterli bir sebep. Bunu da bir düşünün. Minnet duyulacak bir sürü insana, koşula sahibiz de işte onlar çantada keklik diyoruz, değil mi? Demeyin öyle, hepsi akışta. Bir bakarsın akıntı alıp götürüvermiş senin yatağından onları. Sonra ağla, dövün, ne fayda? 

Böyleyken böyle. Kalın sağlıcakla.


18 yorum:

Onur Diribaş dedi ki...

John Lennon "Beautiful Boy" şarkısında şöyle demiş; "Hayat, siz başka planlar yaparak meşgul olduğunuz sırada size olan şeydir."

Master Yoda ise; "Buz gibi hava, sen giyinmelisin kalın..."

Özlemişim ve seviyorum seni :)

Aslısın dedi ki...

:)) su ara kalin giyinmek dinleyecegim bas soz olacak:)

Unknown dedi ki...

"Hayat akıp geçiyor, kimse için duraksamadan " gibi harika bir cümle vardı yakınlarda okuduğum bir Thomas Mann romanında. Yazmaya öyle üşenir oldum ki,bu romanı paylaşayım diye düşündüğüm halde, yapamadım. Kısmet size yorum olarak, ucundan köşesinden söz etmekmiş.
Düşündüğüm hayatı mı yaşıyorum, yoksa yaşadığım hayata göre mi düşünür oldum ben de bilmiyorum.
Neyse, hayatınız hangi plana uyarsa uysun ama keyfiniz yerinde olsun deyip, burada keseyim:)

Aslısın dedi ki...

O zaman bu guzel dilegi paylasalim bence:) hayat paylasinca guzeldi, degil mi?;)

ÖZGÜR dedi ki...

off nerelerdeydin yahu! piyasada deliler azalınca yalnız hissediyorum! hoşgeldin, arayı açma!

morfea dedi ki...

Yazılarını özlemişim Aslısın... bir daha bu kadar ara verme... Ya da vazgeçtim nasıl daha mutluysan öyle yap, bazen insan her şeyden uzaklaşmak, kendiyle baş başa olmak ister... O ininde mutlu, huzurludur... Sen yine de arada bir "merhaba" de olur mu ;)

Aslısın dedi ki...

Ozgurr, deliler asla kaybolmayacakj:)

Morfea, ben galiba bu sefer dondum, cok tatlisin sen.

Adsız dedi ki...

Yaşıyooooo!!! Yaşıyooooo!!!! Yaşasınnnn'!

Aslısın dedi ki...

Kalbim atiyo Syrakusa'um:))

butterfly dedi ki...

Ne zaman plansız anı yaşamaya kalksam hep elime yüzüme bulaştı ..(görende sanır ipleri koparmışım ) kul kurar kader gülermiş :)

butterfly dedi ki...

Ne zaman plansız anı yaşamaya kalksam hep elime yüzüme bulaştı ( görende sanır ipleri koparmışım ).. Kul kurar kader gülermiş :)

ah bi deli olsam dedi ki...

hanidir yazmıyordun arada uğra haber ver kendinden ama iyi olduğunu rehavetten yazmadığını bilmek güzel :)

Onlyvili dedi ki...

Ya ben buralara gelmemisim uzun suredir. . :( Dusmedi de bir yerlere yazin :( neden ses cikmiyor diye bi baktim ki meger yazip durumusun .. Tamda ilk satirda yazdiklarin gibi dusunerek bloguma gelmisdim di :)

Hayatimakyajla dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok begendim ve sizi takibe aldım :)
Bende bloguma beklerim.
Sevgiler,
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Zeytinli dedi ki...

Merhaba blogunuza bayıldım daha sık yazmalısınız bencede..banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Bloğa bak ne cici. :) Ne gzel anlatmışsın hislerini.
Ben de beklerim bloğuma.

Pilli Petro dedi ki...

seviyorum kız seni :)

Kuzununannesi dedi ki...

bırakınca sosğuyor ınsan bırakmayın yazın ılerıde kı guncemız bunlar...

www.kuzununannesi.com