16 Ağu 2012

Alkış!

Şu bir uçtan diğerine yarış eder gibi gidip gelen ruh hallerim, ne tatlısınız ya! 
İki gün önce yazdığım ya da tamam bu kadardır, dediğim her düşüncemi, evirip çevirip açısını 180 derece değiştirebilirim. Ne tutarsızlık, ne zeminsizliktir, bazen isyan ediyorum. 

Hala düşünebiliyorum, hala değişebiliyorum peki, acaba kendime bunu mu kanıtlamak istiyorum? Ne ayağım ben gerçekten de? Neyse ya, hah hep de böyle neyse derim, geçiştirmek ya da kaçmak istediğimde. 

Kendimi kandıramıyorum artık, daha doğrusu buna izin vermiyorum. Aferin. Ne diyordum? Aslında tam olarak hiçbir şey ya da pek çok şey. İfade edemedim. Bir bakıma da çok önemli değil, ben anladım ne demek istediğimi. 

İki sene ya da bir sene önce bugün yazdığım bir yazıyı okuyup, bunu kime yazmıştım ya? diye yarım saat düşündüm. Sonra hatırladım ama diyorum ya, o zaman bana yazacak motivasyonu veren konunun, şu an hatırlanması bile yarım saat sürdü. 

Demek ki neymiş? Kendimizi fazla ciddiye almıyormuşuz. Hatta belki, anı yaşa diyenlere de, anı da fazla ciddiye alma, o da geçiyor, demek en mantıklısı. 

Anlamsızlık çukuruna düşmüş ergen psikolojime; küfür. Çukura mukura düşmedim, sesli düşünüyorum. Yani yazılı. Sesli olmadı, yazarken.

Oldu o zaman, ben müzik dinlemeye devam edeyim. Hayatımda değişmeyen, değiştirmediğim zevklerim, tercihlerim de var. Aferin.  

Siz de dinlersiniz belki: Flowers In December - Mazzy Star


 

11 yorum:

Adsız dedi ki...

işsizlik yaramadı :)

banu bilgi dedi ki...

Bende aynı git gellerdeyim. Gündüz bloga yazıyorum akşam olmadan her şey değişiyor. Yazdığımla kalıyor. Sanırım çok çabuk yaygaraya getiriyorum her şeyi.
En güzeli o an derin derin nefes alıp umursamamak galiba

Onlyvili dedi ki...

bazı seyler surekli degisiyor .. kendimiz bile :))) onun icin bazi seylere cok cok cok uzulmeyi biraktim ben..( nasilsa unutacam ki bunu da diyerek ) sonra hatirlamakta zorlandigim seylere vaktimizi harciyoruz ama o an keske bunu bilebilseydik :))

Betula dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mehbup dedi ki...

Demek ki neymiş? Kendimizi fazla ciddiye almıyormuşuz. Hatta belki, anı yaşa diyenlere de, anı da fazla ciddiye alma, o da geçiyor, demek en mantıklısı.

Hımmmm haklısınn gene :)O ruh halleri bende de çok var

aslı hayvanı dedi ki...

2 gun ne ki ya? 2 saat icinde degisiyorum ben. galektersiz miyiz yoksam amiyane tabirlen? :-)

vişnap dedi ki...

Ooooo gel gitlerin bir dibe inişi bir tepelere çıkışını gelde anlatayım sana .Bu kadar gel git olaylarından sonra ruhum tıpkı lodos yemiş balıklara dönüyor tatsız tuzsuz ne menemse o memen bir şey olan salak ruhum sonra orta yolu buluyor buluyor ama kısa süreliğine.Öperim seni ..Aslında takmamak lazım diyecem ama lafta kalacağını bildiğim için demiyorum çünkü bizler takan takımındanız..Muuckkkk canımın içi.

Geronimo dedi ki...

Problem olarak görmezsek geçebilir belki, sadece sen değilsin bak herkeste var :)

didem dedi ki...

Asli'cim merhaba yoktum yeni geldim. Nasilsin?
Degis, degistir ben zaten monoton hep ayni giden seyleri sevmem...

M.RaşiD dedi ki...

bence yinede anı yaşamakta fayda var :))

ah bi deli olsam dedi ki...

ben senin gidip gelen ruh hallerini sevdim Aslı:))) geç de olsa selamlar:) yaramadı sana bu ev hanımlığı uğramaz oldun buralara. buraların dutları cıvıldayan kuşsuz kaldı gibi hissettiriyor:)