27 Eyl 2008

Değerlerimin Savaşı

Bugün bir aydınlanma yaşadım. Koçluk seansı sırasında tüm sınıfın önünde uzun süredir aklımda olan bir sorunu ortaya döktüm.

Aklım bir sürü yere gitti, dağıldım sonra toparlandım sonra yine dağıldım. Sonunda sorunumu nasıl çözeceğime dair kendi yolumu buldum. Bununla da kalmadı bu soruna neden olan şeyi fark ettim. Değerlerim yıllardır kavga halindeymiş ve benim canıma okuyormuş.

Dürüstlük ve Nezaket beni bir oraya bir buraya çekiştirirken; ben de mücadele etmekten yorulmuşum.
Bu ikisinin bir arada olması muhtemel ama tanımlarını iyi yapmam ve gerektiğinde hangisinden fedakarlık etmem gerektiğini tercih etmem gerekiyormuş.

Değerlerim üzerine çalışmam gerekiyor. Bu yaşadığım birçok sorunu çözmemi sağlayacak, hissediyorum.

Bu eğitim beni öyle bir içsel yolculuğa götürdü ki; her saniyesinden faydanlanmak için kendimi sömürdüm adeta. Çok yorgunum ama bununla beraber bir huzur var içimde.
Yarın son gün, acaba kendimde başka neler keşfedeceğim çok merak ediyorum.


Foto: sai.msu.su


Hiç yorum yok: