3 Oca 2009

2008'den 2009'a




Koca bir yılı daha devirdiğimize inanamıyorum.
Zaman çok hızlı geçiyor ve sanırım yapmamız gereken; "onun hızına yetişmeye çabalamak" yerine "anı yaşamak".

Yeni yılda kendimden neler b
eklediğimi yazmaya başlamadan önce 2008 için durum değerlendirmesi yapmak istiyorum.


2008

  • Bu sene kendimle ilgili bir sürü yeni şey öğrendim ve bu da bana ne istediğimi bulmak açısından çok faydalı oldu.
  • Bana faydası olan ve beni besleyen insanlar tanıdım ve onlardan bir sürü şey öğrendim.
  • Ailemin benim için ne kadar önemli olduğunun farkına vardım.
  • Öğrendiklerimi de kendime saklamadım, çevremdeki herkesle paylaşmaya çalıştım.
  • İdealimdeki işin ne olduğunu buldum ve nasıl koşullarda çalışmak istediğimi anladım. Burada senelerdir farkında olduğum ve bende değişmeyen şey: İş beni beslemeli, keyif vermeli. Para ve kariyer aslında umrumda değil. Bunu hep söylerdim ama şu anda daha bilinçli söylediğimin farkına varıyorum.
  • Çok fazla eğitim aldım ve hepsinden cebime birşeyler koyup, çıktım.
  • Kendime soru sormaktan korkmamaya başladım ve böyle devam etmenin faydasını gördüm.
  • Ergin'i yarattım ve sürekli onunla olmasam da olduğum zamanlarda çok faydasını gördüm ve onu hep kafamda bir yerde tutuyorum.
  • İş hayatında kendimi çok fazla yargıladığımın farkına vardım.
  • Aslında çok güçlü olduğumu anladım.

2009

  • Sigarayı bırakacağım ve kilo almadan, yeniden başlamadan sağlıklı bir insan olacağım.
  • Koçlukla ilgili eğitimlerimin ve danışanların peşini bırakmayacağım.
  • Kendimi yargılamaktan vazgeçerek, kendimi engellemeye bir son vereceğim.
  • Kendime inanacağım ve aslında güçlü olduğumu asla unutmayacağım!


Hiç yorum yok: