11 Oca 2009

İçime Şeytan Girdi!

İçime şeytan girmekle kalmadı, çöreklendi ve bir haftadır yerini epey sevdi.
Daha üç gün önce Duyguları Yönetmek eğitimini ben almamışım gibi o andan beri durmaksızın duygularımın beni yönetmesi sonucu sürekli mutsuz oluyorum.

Korkunç bir tahammülsüzlük ve sinir topağı halindeyim. Sigarasızlıktan mı oluyor acaba diyorum. Ama sigarayı aramıyorum, özlemiyorum. Belki sigara içmediğim için enerjim daha fazla ve ben onu harcamadığım için de çevreme böyle yansıtıyor olabilirim. Spora başlamak istiyorum ama sadece istiyorum ve çok fazla üşeniyorum.

Tek bildiğim; içimde herkese karşı hemen parlayıveren bir sinirlilik hali ve hatta ileri boyutta nefret var.

Bu gece Ergin ile buluşmayı planlıyorum, o bana ne diyecek bakalım?


Foto: photobucket.com


Hiç yorum yok: