22 Şub 2009

İlk Adım

Kendi kendime söz vermiş olduğum gibi spor çantamı aldım. Allahım ne güzel çantalar yapmışlar öyle!
Neredeyse kendimi kaybedip iki tane alıyordum ki "Ammann, önce istikrar ve kararlılığını kanıtla sonra para harca" dedim ve kendime geldim.

Yukarıda gördüğünüz dünya tatlısı çantamla spor salonlarının vazgeçilmezi haline geleceğim. Öyle ki iki gün gitmesem spor hocası arayıp, "Aslı, ne oldu? Başına birşey mi geldi?" diyecek.
Bugün abartma günündeyim ama eskiden yani düzenli spor yaptığım zamanlarda aramasalar da her karşılaştığımızda "bak, atlatıyorsun yine" diyorlardı.

İş yerinde spor salonu varken orayı kullanmayanı döverler ama değil mi? Millet bir sürü para yatırıyor spor salonuna gitmek için. Tamam bu kadar gaz yeter!

Bu haftanın bir başka anlamı da dört gözle beklediğim
Koçluk Eğitimimin üçüncü ve son modülü Çarşamba günü başlıyor. Tam beş gün sürecek ve ben çok heyecanlıyım.

İyi haftalar!!!

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

Ben bu çantayı sosyeteye takdim ederim :)

zehir hafiye dedi ki...

ben bu cantayla alemlere akarım!