10 Nis 2008

Klasik Bir sabah

İşte yine sabah oldu, evet güneşli ve standartlarıma göre iyi bir sabah. Kahvaltı etmek üzereyim. Diyorum ki şimdi buradan çantamı alıp, gitsem...

Ne zaman bunu yapacağım? Acaba delirmem mi gerekiyor bunu yapacak cesarete sahip olmak için?

Derkeen, koocaaa bir gün çalıştım vee şimdi yeniden aynı durumdayım. Belki de hayattan beklediğimiz şeyler şikayet etmek, sürekli başka bir şey istemek olmamalı.

İstemek güzel, hep daha iyisini ve fazlasını isteyelim diyordum ama ben bu sorunun cevabını bilmiyorum galiba. İsteyelim mi? Bunun bir sonu yok mu? Nerede daha iyisini, güzelini aramaktan vazgeçeceğiz? Yoksa hiç mi geçmeyeceğiz?
Bu bize ne kazandıracak ne kaybettirecek aslında bir baksak?

Mesela hep daha iyisini ararken elindekinden olma ihtimalin var. Ama yetinmekle yetinirsen de hayatı boşa geçirmiş olma ihtimalin olacak.

Galiba ne kaybederim, ne kazanırım sorularını arka arkaya sorup, cevaplara göre bir şeyler yapmamız doğrusu.

Nerede kalmıştım? Ben en son çantamı alıp, gidiyordum dün ama bu sabah öyle hissetmiyorum. Ya dün delirmiş olsaydım?
Hayırrr vazgeçtim, ben geri döneceğim, deme şansım olmayacaktı.

Ben en iyisi yine kahvaltı edeyim, aç aç kafam çalışmıyor, bir kez daha emin oldum.

Bir dakika, sorduğunuz soruların sonunda bir yetinmeme durumu varsa; bence daha iyisini aramaktan vazgeçmeyin!


Foto: living-art-photo.com


1 yorum:

mehbup dedi ki...

Ne var burada gördün mü? İlk yazın galiba. Aslım ne yazmış burada? Tekrar oku. (son yazına istinaden)