17 Ara 2010

Gerçeküstü


Kar durdu. Trafik açılmadı hala ama erkenden yola çıktığım için, geç kalmadan ulaşacağım. Eminim bundan. O da gelecek mi acaba vaktinde? Benim gibi erkenden heyecanla hazırlanıp yola koyuldu mu?
Çok merak ediyorum, nasıl bakacak gözleri, neler hissedecek, beni görünce.
Yıllar geçti son görüşmeden bu yana. Son görüşmemiz kanlı olmuştu, hiç iyi ayrılmamıştık. İçimiz çıkana kadar ağlamış, kavga etmiş, birbirimize en zayıf yerimize dokunacak kelimeler sarf etmiştik, sırf acıtmak için. Ayrılığın hıncını almak için. Ama her yaşanan kavga gibi bu da söndü gitti, külü bile kalmadı içimizde.

O gün yıllar sonra aradığında beni "çok merak ediyorum seni, az zamanım var, yarın görüşelim" diye çağırdığında, hiç tereddüt etmeden "tamam" dedim. Çünkü ben de merak ediyordum, sesini duyunca, eskisi gibi hissetmediğimi fark etmek de rahatlatmıştı. Kolayca kabul etmem bundandı. Yine de bir heyecan var işte içimde. Demek ki duygularım o kadar da körleşmemiş.

Tabii heyecanımın onunla hiç alakası olmayabilir de.
Belki bu benim geçmişi özlemle düşünmeye meyilli oluşumdan. Eski şarkıları, eski bir kokuyu duyduğumda hemen durulup, hülyalara dalmayı sevmemden. Geleceği düşünürken şen şakrak, neşeli olup geçmişe daldığımda hüzünlenmemden.
O zaman bu özlem ona mı yoksa geçmişe mi diye sormanın ne anlamı var?
Onu görmek, geçmişe gitmekse varsın gidelim. Şimdiki duygularla geçmişi yaşamak nasılsa farklı olacak.

Kestirmek güç. Gözlerde bir an parlayan bir ışık veya solgun bir tebessüm, birbirini görmekten duyulan mutlulukla.
Ne olursa olsun, hayat güzel!


Görsel: Ahmet Coka

25 yorum:

A-H dedi ki...

delice merak ettim simdi bu hikayenin devamini :)

Adsız dedi ki...

Ne hoş ;)
Olgunlaşmışsınız ikinizde.. Savaş baltalarınızı gömüp birbirinizin gözünün içine bakabilmeniz ne güzel..

Aslısın dedi ki...

A-H, Yani şimdi ben bunu uydurduğum için devamını da getirebilirim tabii.

Syrakusa, aman diyim gerçeküstü dedim ya, bu öyle içimden geldi uydurmasyon bir şey:)

HerbiRenk dedi ki...

:)) devamını da bekliyoruz o zaman:))

Müge dedi ki...

Kurgu nedir zaten?: kafadan atma sanatı .. Hadi görelim seni ;)

lifetrainee dedi ki...

yaw yorumları okumasam gerçek olduğunu düşünüp cesaretine övgüler dizecektim ama bu övgüleri bu defa yaratıcılığına ve gerçekmiş gibi hissettirmesine, samimiyetine gönderiyorum... karlı bir güne görseli ile birlikte çok güzel gitti yaw... bence eskilerin radyodaki dizileri gibi cuma günleri de bu hikayenin devamı gelsin mesela :)))

Azze dedi ki...

Acaba kahramanımızı bir sonraki bölümde neler bekliyor? rınrınrın :)

Heyecanlandım yahu, yaz hadi yaz :)

Adsız dedi ki...

Uydurmasyon da olsa kelimelerin olgunlaşmış işte buna nedemeli ? Şapka çıkarmalı en fötr olanından :)

Aslısın dedi ki...

herbirenk, devamı gelir peki :)

Müge, hadi bakalım ver coşkuyu :)

lifetrainee, güldürdün beni:)teşekkür ederim. Her cuma bir kurgu serisi iyi fikir aslında ama biraz uzun yahu. Ben unuturum o zamana kadar bunu:)

Azze, peki yazayım ben şimdi sonra yarın yayınlarım hem :)

Aslısın dedi ki...

Syrakusa'um, teşekkür ederim arkadaşım, meslektaşım.
Bir gün, özgür olduğumda sana eski meslektaşım demek istiyorum ben ahaha:)

CEPAYNASI dedi ki...

peki ya sonra?
diye düşünmüştüm yazıyı okurken...
yorumlara baktım da herkes devam demiş...
bekliyorum ben de:)))

Aslısın dedi ki...

cep aynası, peki o halde:)

Onur Diribaş dedi ki...

Yorum yapan diğer arkadaşlar gibi ben de o yanılgıya düştüm, gerçek sanarak okudum. Harbiden gün geçtikçe kelimelerin, cümlelerin daha bir güçleniyor, daha bir içine alıyor bizi. Tebrik ederim canım. Ve herkes gibi ben de devamı olmalı diyorum. En azından görüşmeden sonraki duyguları yazsan bile yeterli. :)

Aslısın dedi ki...

Onur ne kadar güzel iltifat bu, çok teşekkür ederim beni şımarttınız valla:)
Yazacağım elbet. Bu kadar söze boynum kıldan ince.

Kaan dedi ki...

Hikayeyi okuyunca içimden "inşallah sonrası gelmez dedim". Bencilce biliyorum. Nedense sana kalsın istedim sonrasındakiler. Belki de kitabın sonunda konuyu ortada bırakan yazarlar, senaristler, yönetmenler gibi, okuyana, seyredene bırak istedim sonrasını. Herkes kendi sonunu yazsın, Ayşenin külü tekrar alevlensin, Eda tamamen nötr olsun, Mehmet buluştuğu için pişman olsun. Seni okuyanlar nasıl yapıyor bilmiyorum ama, ben önce seni okuyor, sonra yorumumu yazıyor, en son sana gönderilen yorumları (ama hiç birini atlamadan ) okuyorum. Bu kez nedense "pişman olsun"la sonlanan cümlemi yazdıktan sonra yorumları okudum, çoğunluk devamından yanaymış:) Ben gene ayrı kalmışım ve bu ayrı kalmalardan nasıl da ayrı kalmak istiyorum bir bilsen...

Adsız dedi ki...

"ne güzel de anlatmışsın!" diyecektim ama değiştiriyorum: ne güzel de uydurmuşsun (:
bi an yaşadıklarım geçti gözümün önünden.. (:

Aslısın dedi ki...

Kaan, aslında niyetim oydu, herkesin kendi sonunu yazması. Yani bir ayrı daha var o da yazan, öyle düşün, belki iyi gelir:)

dedimdi, sağol, üzüldüm seni üzdüğüme, bundan sonra hep güzel anılar canlansın okuduklarınla.

Zeynep'in Evi dedi ki...

kitap okur gibiydim..bitti.

Aslısın dedi ki...

zeynep, sevindim böyle hissetmene, teşekkür ederim.

ayşegül dedi ki...

yahu sevindiydim ne güzel kavuşmuşlar diyee.. olsun ne güzel yine de :) öperim..

Sibel dedi ki...

Ne güzel uydurmuşsun!!!

Bilge dedi ki...

Hikayenin sonunu kendi kafamda tasarlayarak okurken bir anda kendi hikayemle başbaşa kalıverdim. En azından buluşma anındaki duyguları okusaydık.

Sophie dedi ki...

Asliii çook teşekkür ederim,çok incesiniz.Ayrıca sizin blogu,yazılarınızı,tarzınızı çok beğendiğimi söylemeden gidemeyeceğim. :)

bad-ı saba dedi ki...

ee ben bunu gerçek sandıydım.değil mi yani?:((heyecanladın hemen sorularımı da hazırladım ne oldu ne oldu diye devamını ısrarla bekleyecektim ama olmaz ki..:((

Aslısın dedi ki...

Ayşegül, tamam devamını yazacağım bugün sanırım, bakalım ne olur göreceğiz

Sibel, uydurmaya devam ediciim canım.

Bige, aslında amacım da herkesin kendi haikayesine gitmesiydi ama gelecek devamı, duygular da gelecek o zaman.

Sophie incelikte değil öyle hissettiğimdendi. Çok teşekkür ederim güze sözlerin için.

bad-ı saba, gerçek omasa da devamı tatmin etmez beni diyorsun yani :)
Ama gerçek değil ne yapayım :)