25 May 2011

Vahşi Fantezilerim

Ya birisini her düşündüğünde nasıl aynı şiddette sinirlenebilir insan ve bu kaç sene devam edebilir? Kurtulmak istiyorum. Şu ara sürekli düşümde Kurtuluş Savaşları kazanıyorum. Uyanıyorum ve kurtuluş falan yok, aksine aynı tas aynı hamam.

Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz sözünü sevmiyorum. İş falan yapmak istemiyorum, laflarıma baksınlar biraz. 

Ayrıca her fotoğrafta aynı şekilde sahte sahte gülümseyen insanlardan da haz etmiyorum.

Ben konuşurken karşımda güneş gözlüğü ile oturanlara müdahale etmek istiyorum, gözleri görmeden cümle kuramıyorum.

Önceden on farklı alternatifi düşünüp, kırk sekiz tane plan yapan insanları sevmiyorum. Planlarına göre hareket etmediğimde suratları asılınca, o suratı dağıtasım geliyor.

En sevdiğim şarkıyı dinlerken bet sesleriyle şarkıya eşlik edenleri dövmek istiyorum. Hele bir de ıslık çalarlarsa kafa göz dalmak istiyorum.

Lafı evirip çevirip, içlerini açık etmeyen insanları narkozsuz ameliyat etmek istiyorum.

Sitem eden insanları toplayıp, sıra sıra ipe dizmek istiyorum.
Dağın haberi bile yokken ona küsen tavşanları kovalamak istiyorum.

Ama en çok da şu keçilerimi kovalamak istiyorum.

Neyse şarkı dinliyorum, havam yerine gelmeye başladı, ellemeyin.

20 yorum:

Özgün Ç. dedi ki...

korktum :|

Kaka Kuka dedi ki...

Mekan'da güneş varsa ben güneş gözlüğümü çıkartmam valla, insan açık tenli olunca mecbur kalabiliyor. Sende açık tenlilere torpil geç bu konuda .. :)

Nursel Dokuzlar dedi ki...

O arkadaşlara gelsin o zaman Aslim

Bu dünyada iki türlü insan var:
http://fizy.com/#s/1m2sq1

cuk!

fragaria_p dedi ki...

hepsine canı gönülden katılıyorum ama bet sesiyle şarkıya eşlik edenleri dövmesen? yani sesimiz betse suç bizim mi :)

Aslısın dedi ki...

Özgün Ç. kork benden:)

kaka kuka, ben de açık tenliyim ben de nişantaşı çucuuuyuum:)

Nursel, cuk oturtmakta en usta tanıdığım kimsesin sen, evet.

fragaria_p, ya kendi kendinize söyleyin, ben de bülbül değilim ama bireysel takılıyorum yaa:)

Emine dedi ki...

yazı, yorumlar harika yine gülümsedim en içteninden :)(böyle sanal durduğuna bakma)
yardımcı olmak isterim,en çok da sitem edenlere arkadaşım..

HerbiRenk dedi ki...

şahsen ben de emrivakilere gıcık oluyorum:s

Aslısın dedi ki...

Emine, senin için yazıyoruz ül gül:)

Herbirenk, ben de nefret ederim bak onu unutmuşum.

Aydedeye havlayan dedi ki...

zaz pek müstesnadır, tüm sinirsel hoplamalara ilaçtır :))

Adsız dedi ki...

Aslı üstad sen bitanesin be :)

Berna dedi ki...

Yürü be Aslı diyesim geldi :)

kara kitap dedi ki...

bugün bir sinir kalktım yataktan,terliğime tekme attım önce, sonra söylene söylene banyoya gittim musluğu açtım, üzerime sıçrayan suya söylendim.metroda sabah sabah ter kokusuyla burnumun direğini kıran kokarcayı alıp domestoslu suya yatırma isteği duydum.sonra yazını okudum. vahşi fantezileri olan bir be değilmişim dedim, yaşasın ben kötü biri değilim :))

Aslısın dedi ki...

aydedeye havlayan, evet ya gerçekten ilaç

Syrakusa, korkma korkma geel:)

Berna, ben yürüyorum hadi gel:)

kara kitap, böyle bir katkım olduysa sabahına benden mutlusu olamaz tabii:) kokarcalarla ilgili cümle kurmamam, onlara en özel küfürlerimi saklamamdan.

Deli Anne dedi ki...

Ovvv, kısa bir tatil ? :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Of of keçiler baya zirvede.:)
Genede yazdıklrınızın çoğuna katılıyorum..aynen.:)

Adsız dedi ki...

deli midir nedir ayol.

Aslısın dedi ki...

deli anne, gelmiş vakti, yapacağım:)

mavi tutku, katılınmayacak şeyler mi ama:)

x-coach, korkmaa havlayan köpek ısırmaz:)

Eleştirel Günlük dedi ki...

Sahi nasil "aynı şiddette sinirlenebilir insan ve bu kaç sene devam edebilir"... Ben degilim bunu yasayan ama boyle yasayan birine nasil yardim edilebilir diye dusunuyorum... Zor olsa gerek yasami surdurmek devamli sinirli olmalarla...

Aslısın dedi ki...

valla yolunu bulursan nolur yardım et, sürekli sinirli gezmesem de ara ara hep aynı kişi tarafından kudurmuş gibi oluyorum, kendimi sevmiyorum, deliriyorum.

didem dedi ki...

Sevdigin sarkiya bet sesi ile eslik edenlere ben de sinir olurum. Sarkidan soguturlar insani! Bir de bulbul sanarlar kendilerini:))