9 Haz 2011

Apaçi olmuşum

Tamam be çok sıcak işte, sevmiyorum hatta yanıyorum yaa.

Ben ılık hava demiştim yaz derken; bir kaç sene önceki normal yazlardan bahsetmiştim. Daha iki-üç hafta önce paltomla gezerken, birden t-shirt'ü çıkarma isteğime engel olamıyorsam ama tabii oluyorsam; benim suçum mu? Hani bahar? Nerede?

Hem ben çok yoruldum bugün. Bütün gün ayakta laf anlat, delirmeye çalışan iç düzenini, dengede tutmaya çalış bir de üzerine ders çalış, bir de ödev yap, aa yeter be.

Başım ağrıyor kardeşim, yoruldu beyin diye kafatasımın içinde şuncacık yer kaplayan şey, yazık değil mi bana? Sanki apaçi saçı yapmışım da kafamda bin ton ağırlık taşıyor gibiyim. Onlar gibi dans da edemiyorum zaten, kırgınım hayata.

Ben istemem mi şöyle sahilde bir akşam yemeğinde olayım, kafam güzel olsun, balıklar taze olsun?

Roka olsun, adını asla hatırlamayacağım ama kokusunu ve tadını bir ömür damağımda saklayacağım otlar, peynirler, mezeler olsun, sıcacık kızarmış ekmekler, zeytin olsun...

Başımın ağrısı geçiyor bak düşündükçe, iştahım açıldı. İştahım zaten kapansa, başka ne isterim? Gerçek bir obur oldum kaç aydır, aklım fikrim yemekte. Kilo da aldım zaten, sevmiyorum bu halimi ama yemek yemeyi seviyorum ya.

Nereden nereye, hava serinledi mi biraz, ne?

18 yorum:

mehbup dedi ki...

Tatil?

Yeni başlıyor sıcaklar:)

Aslısın dedi ki...

ahh uzuun bir süre yok o tatil, daha çok ders var ödev var:(

Kaka Kuka dedi ki...

Heheheehe :)) O da olur o da olur ..

Aslısın dedi ki...

apaçi dansı mı:)) olur olur.

Kaka Kuka dedi ki...

Sahilde bir akşam yemeği :) olur.

Aslısın dedi ki...

evet o daha iyi, apaçi dansı yapıp ne yapacağım zaten:)

Kaka Kuka dedi ki...

Aman aslısın aman diyim deneme bile:)))

1i Yok mu dedi ki...

Muhabbet iyidi, neden bitirdin burda? :(

Aslısın dedi ki...

1i yok mu, e bitti sözüm, ne deseydim başka, bilemedim:))

1i Yok mu dedi ki...

Ne biliim konudan konuya güzel atlıyordun. Egede roka eşliğindeki balık keyfin müthişti o ayrı ama hayallerinin devamı gelebilirdide..

Aslısın dedi ki...

bende hayal çok, devam ederim, ayıp ettin:)

1i Yok mu dedi ki...

Artık onları da diğer postlarında görürüz.. :)

Sibelbek dedi ki...

bugün hava serin. balık, roka ve rakı üçlüsü için birebir ;)

Syhn dedi ki...

şimdi iyide gelecek olan sıcakalr korkutuyor beni :/

3yedi75 dedi ki...

süper eğlenceli bir yazı, okurken açıktım. akşam set'e gidiyorum allahtan!
ilk kadeh sana..

Aslısın dedi ki...

Sibel, yapamadım ama evet öyleydi gerçekten.

syhn, beni de maalesef

3yedi75, afiyet, bal, şeker olsun.

didem dedi ki...

Sicak, apaci saci, roka...Daha ne olsun. Aman oyle bunaltici sicaga bende hic dayanamiyorum. Sicak olucaksa denizde olucaksin denizde degilsen ilik olsun:))Di mi ama??

Aslısın dedi ki...

didem, kast ettiğim tam da budur.