13 Haz 2011

Bugün beni sevmiyorum

Çok genel olarak offfffff demek istiyorum. Ne boktan bir hafta sonuydu. Her açıdan.

Hele bugün, bir sarsaklık vardı ki üzerimde, sormayın gitsin. Sadece oy vermek için dışarı çıkmış oldum yine iki gün boyunca. Uyudum durmadan, elime aldığım her şeyi döktüm, saçtım. Gördüğüm tek güzel şey, oy vermeye gelen, zorla yürüyen, takım elbiseli amcalarla şıkır şıkır teyzelerdi. Orada kalsaydık keşke.

Kafan bir yere takıldı mı hele de kötü bir yere, farklı yazılar okumak, farklı yerler görmek, değişik insanlarla görüşmek gerek. Bunu bir gereklilik gibi görüp de yaşam biçimi haline getirmeyen ben gibiler, işi takıntıya vardırırlar, yaptığımdan biliyorum.

Aslında Şairin Romanı'nı en sonunda bitirmiş ve kendimi Ayfer Tunç'un kollarına bırakmışken normal halimde mutlu olur, kendimi unuturdum. Bu sefer, kendimi unutamadım ve uykunun kollarına bıraktım. Uyku ilaç gibi, ne zaman kendimi gerçekten kötü hissetsem uyumak isterim durmadan. Bünyenin savunmaya geçişi, beynin durma isteği, rüyaları da durdursa o bünye tam süper olur ama o kadar olmuyor işte. Elindekiyle yetinmeyi bilmek gerek.

Dengemin alt üst olmasından nefret ediyorum ve fakat ne yapıp edip buna sebep verecek durumlara sokuyorum kendimi. Düşünüyorum, sorguluyorum, tatmin olmuyorum, saçmalıyorum. Sonra da zaten olmayan dengemi kaybedip, aksak aksak yürüyorum. 

Çok sıkıldım kendimden, gerçekten.

21 yorum:

mehbup dedi ki...

İzin alıp bir kaç gün tatile çıkma imkanın olsa...
Yarın yeni bir koşuşturma kolay gelsin.
Bir de yüzünden gülücükler eksik olmasın,canlann:)

Aslısın dedi ki...

yok bu kafayla izine yazık olur mehbup, canlanacağım, nasılsa canlanıyor insan bir şekilde:(

Adsız dedi ki...

Yarına hiçbir şeyciğin kalmaz ..Bak görürsün:):)

Nursel Dokuzlar dedi ki...

hadi biraz daha dibe vuralım bugün!
http://fizy.com/#s/1vor75

Aslısın dedi ki...

hayatın süs payı, hadi bakalım umarım öyle olur.

nursel, evet daha da dibe, hadi. dinlememiştim hiç.

Nursel Dokuzlar dedi ki...

hiiii Halil Sezai manyağı yapacağım seni :)

Onur Diribaş dedi ki...

Bunu çok sık tekrarlıyorum galiba ama bu gibi durumlarda çok anlamlı buluyorum: "Beş yıl uyumak isterdim ama izin vermezlerdi." (Charles Bukowski)

Aslısın dedi ki...

Nursel, yap canım yap:)

Onur, tekrar etmenin sebebi ben olabilirim, normaldir, beni okuma geçer:)

didem dedi ki...

Aslisin niye oyle oldun? Biz aliskin degiliz senin gibi girgir samata her daim neseli bir kizi boyle goremeye. Biraz disari cik, sevdigin bir arkadasini gor veya komedi filmi izle. Birinden biri iyi gelicek bak! Hadi goriyim seni

Adsız dedi ki...

umarım geçmiştir...:(

büyük iskender dedi ki...

Şartelleri indirseydin... bi kaç kadeh bişiler... yarım saate eski halindesin :D ... Sora biraz başın arır falan filan...

Emine dedi ki...

arkadaşıma uykunun kolları iyi gelmiştir, aynaya bakar gözü gönlü açılır, biraz da iltifat eder kendine :) tamamdır..
bu da gelip geçeeer..

Cahide İlkay dedi ki...

Şuradan bir iki yazı okuyayım da içim açılsın dedim ama baktım ki aynı benim ruh halimde birisi... Aydan mı havadan mı bilinmez kendimle bir savaş halindeyim... Mutlu olmak nasıl öğreniliyor, bunun kitabı var mı?

Aslısın dedi ki...

didem, sen henüz tanımadın beni:) ben bir öyle bir böyleyim işte:)

büyük iskender, içmeden başım ağrıyor, geçmedi yahu:)

Emine, henüz geçmedi ama evet haklısın nasılsa geçiyor.

başka cümleler, kitabı bulursan haber et:)

Aslısın dedi ki...

arka tekerlek, ı-ıh:(

Aydedeye havlayan dedi ki...

şairin romanı nasıldı Aslı? aldım ama vakit bulamıyorum bu ara okumaya. fantastik edebiyat tarzında olduğunu biliyorum ama.. ne güzel :)

Aslısın dedi ki...

aydedeye havlayan, fantastik edebiyat evet. İlk başta çok iyi başladım, elimden bırakmak istemedim ama sanki fazladan uzatılmış gibi geldi bir süre sonra ve dikkatimi kaybettim sonra yeniden sevdim.

Kısacası duygusal açıdan alışık olmadığım iniş çıkışlar yaşadım aynı kitap içinde.

Dolayısıyla şahaneydi diyemiyorum ama oku. Senin kitabını okurken demiştim ya sürüklendim, aktım diye işte bu kitapta onu ara ara yaşadım ve elimde süründü bu yüzden kitap.

Unknown dedi ki...

ah olur böyle günler..ama nasılsaki biter , geçer , gider..
12 haziran günü hepimizi çok etkiledi..yapacak bişey yok..(bundan bahsetmemişsin ama ben de bu sabah kendimi iğrenç hissettim)
şairin romanı başucumda duruyor..birileri sıkıcı filan dedi diye başlayamadım.nasıl kitap sence?
aslı seni seviyorum..iyi ol..

1i Yok mu dedi ki...

Rüyalar değişik birşey.. Hoşuma gitmeyen birşeyi görürsem o zaman hay uyumaz olsaydım dedirtse de uyumak gerçekten çok güzel birşey. Bulutların üstünde uçarmışçasına herşeyi unutmak boşlukta yüzmek gibi adeta. Bir de dengeyi sarsmasa işte.. :(

aman be hayat dedi ki...

Bir offffff da benden olsun! Bitsin şu gün artık, aman be!

Aslısın dedi ki...

öz'üm, ne güzelsin. Kitap kötü diyemiyorum ama bazen gerçekten çok sıkıldım. Öneremiyorum vallahi.
Ama Magda Szabo Kapı eğer önermediysem çok güzeldi, tavsiye ederim.

aman be hayat, bitti de gün, nooldu:(