14 Haz 2011

Kuşlarla Dans

Tamam, beynimin içinde kocaman bir süngerle gezdiğimi anlatmayacağım. İçime çöreklenen filden veya kafama üşüşen kötü düşüncelerden de bahsetmeyeyim. Elimi, ayağımı kontrol edemeyip sarsaklıkta son aşamaya ulaştığımı da söylemeyeceğim. Şarkıları dinlerken hep en hüzünlü notalarda plak takılmış gibi kaldığımı da anlatmayayım.

Bunların yerine, beynimdeki süngerin çekildiği, kalbimin ferahladığı, aklımın sadece güzel düşüncelere odaklandığı, motor aktivitelerimin düzeldiği ve şarkılarla coşkulandığım bir hayal kurayım. Ay mı tutuluyor, ben mi tutuldum bilmiyorum ama mevcut halimle sizi daha fazla bayıltmadan hayallerimizin peşinden gidelim, hadi.

Öyle hafifleyelim ki; akşam üzeri gökyüzünde dans eden, dünyanın en  güzel gösterilerinden birini yapan kuşlarla beraber uçalım. Bazen önden gidelim, sonra planlı şekilde geriye düşelim ki arkadakiler öne gelsin. Balıklara, çiçeklere benzetsin dışarıdan izleyenler, bir arada oluşturduğumuz figürleri.

Aniden yükselelim sonra yavaşça denize doğru inelim. Kuş kadar canımız, kuş kadar beynimiz, kalbimiz olsun. Geçmişi, geleceği, şu anı düşünmeyelim. Şu anı düşünelim ama bir kuş kadar sadece. Uzatmadan, takılmadan, saniyelik düşüncelerle hafifleyelim. 

Annemiz bir ağacın dalında kanatlarımızın arasına giren otları temizlesin gagasıyla, babamız yuvamızı sağlamlaştırmak için ağzında bir sürü otla gelsin dala.

Biz çocuk kuşlar, arkadaşlarımızla şarkı yarışına girelim, şakıyalım, ötelim, çiçeklerin tohumlarıyla beslenelim. 

Olamaz mı? 
Olabilir.

Mehtap'tan  müzik 

17 yorum:

mehbup dedi ki...

Oldu bile.. Ne kadar güzel, kuş gibi olabilsek,biraz daha uçalımm :)
Sevgilerr

Hayal Kahvem dedi ki...

Cikkk Cikkk:)

Aaa! Oldum mu ne:)))Oldum bileee:)

Ciiiik:)))

Aslısın dedi ki...

mehbup, seviyorum seni.

hayal kahvem, :))) hiç gülecek halim yoktu, cik!

mehbup dedi ki...

Teşekkür ederim aslısın :)
Diyorum ki uçarken bulutların üzerine bırakalım sıkıntılarımızı, daha kolay aşağına ineriz :)

Aslısın dedi ki...

iki gündür müzik desteğini gözden kaçırdım mı sanıyorsun? asıl ben teşekkür, dert yok tasa yok, uçuyoruz, hoop hoopp

Nursel Dokuzlar dedi ki...

havadan aşağısı her şey daha güzel :)

Aslısın dedi ki...

Nursel, kafan güzel mi tatlım:)

Emine dedi ki...

olabilir neden olmasın da Aslı? kuş beyin kısmını da bize kabul ettirdin ya helal olsun derim :))

Aslısın dedi ki...

Eminee, cok huzurlu olacagiz inan bana;)

Unknown dedi ki...

"olamaz mı, olabilir"i geçtim direkt "olsun" diyorum:) olamaz mı?

Aslısın dedi ki...

melos, olur:) oldu bile hatta.

Cute Curute Kosovali dedi ki...

Kuş uçtu uçacak Ahmet diye bi şarkı vardı o geldi aklıma :D Yaşarın kuşlar şarkısıda var o da fena değil işte :P civciv mi çıkacak kuş mu çıkacak bu arada :D Tmm saçmaladım yazı güzel olmuş :D

Aslısın dedi ki...

Cute:)) delisin kabul et

Cute Curute Kosovali dedi ki...

Ettim gitti yahu seni mi kıracam kafamı kırarım daha iyi :P

Aslısın dedi ki...

hah şöyle:)

didem dedi ki...

Oldu bile:) Okurken hafifledim.
Ucuyor muyum ne:))Bizi cok fena kandiriyorsun ama Asli. Kusa cevirdin bizi.

Aslısın dedi ki...

kanmaya dünden meraklıyım demiyor da:))